skift af sædebetræk
Fra : michelangelo

Dato : 25-07-02 00:16

Hejsa, jeg er den heldige ejer af en Suzuki DR500 med masser af huller i
sædebetrækket......jeg overvejer derfor at skifte det selv, men er det
egentlig det???

Det er som på de fleste offroad maskiner plastic/gummi betræk....hvor kan
man købe sådanne ting i løs vægt.

Mvh Lasse

Fra : Brian

Dato : 25-07-02 01:11

"michelangelo" <essalj@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> egentlig det???
>
> Det er som på de fleste offroad maskiner plastic/gummi betræk....hvor kan

Hvis der ligger en saddelmager i nærheden af hvor du bor så spørg ham/hende.
De kan gøre det.. og.. hvis du er heldig, til en god pris. Jeg har fået
tilbudt at få lavet mit sæde om til en trip-trip med hele svineriet for
700,-
Det er billigere og sikkert også bedre end jeg selv ville kunne gøre det.

Brian

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-07-02 08:04

michelangelo <essalj@bigfoot.com> wrote in article

f.eks. hos www.on2wheels.de, de har gode og billige sædebetræk...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Fatboy

Dato : 25-07-02 08:19

Hej !!
Vil lige gøre opmærksom på dem her , har set deres prod. på stumpemarkede,
det ser godt ud det de laver / har http://www.gtsadler.dk/betr.htm

Mvh Fatboy.

Fra : Lars

Dato : 25-07-02 19:03

Hej M.
Jeg har lige købt et sort betræk med Yamaha logo til min Yamaha XT600. Det
er købt ved www.dinmc.dk (der har specialiceret sig i off-roadere, primært
XTere). Han kan dog via sin Tyske leverandører, sikkert skaffe dig et. Jeg
gav 250 kr. Og i ALDI i sidste uge købte jeg en elektrisk hæfteklamme pistol
til 90 kr. Og banb - bang, nu har jeg et "nyt" sæde. Det ser pisse godt ud,
og du kan sagtens selv lave det. Skynd dig i din lokale ALDI, de har
temmelig sikkert flere på lager.

Lars V.