Sushi restaurant i København.
Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-07-02 23:13

Siden jeg kom hjem fra Japan og havde prøvet sushi/sashimi har jeg i ny og
næ søgt fornøjelsen igen i Danmark. Jeg har brugt restaurant i Scala. Den er
bestemt god (også sammenlignet med dem i Japan jeg prøvede) men de er dyr.

Jeg ville høre om der er andre (gerne take-out) som kan anbefales af denne
NG's gode brugere. Jeg har prøvet den der ligger i en sidegade til Kongens
Nytorv (take-out) men det var ikke så forfærdeligt godt.

Mvh Thomas

Fra : Søren

Dato : 24-07-02 23:20

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> NG's gode brugere. Jeg har prøvet den der ligger i en sidegade til Kongens
> Nytorv (take-out) men det var ikke så forfærdeligt godt.

[SNIP]

Thomas - svaret på dine sushidrømme ligger et stykke ude på Amager. Danmarks
bedste sushi-take-away til prisen. www.amager-sushi.dk er voldsomt
anbefalelsesværdigt, omend udvalget er simpelt. Bestil i god tid!

Bon Appetít

Søren

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-07-02 23:29

"Søren" <scbuhl@hotmail.nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedste sushi-take-away til prisen. www.amager-sushi.dk er voldsomt
> anbefalelsesværdigt, omend udvalget er simpelt. Bestil i god tid!

Tak for den hurtige respons. Jeg vil prøve den imorgen eller i overmorgen og
du vil høre hvad jeg syntes :)

Håber deres sushi er bedre end deres hjemmeside-design :-/

Men jeg må sige at det ser ovrbevisende ud til prisen.

Mvh Thomas

Fra : Helle Mortensen

Dato : 07-08-02 21:05

Hej Thomas og Thomas,
Sidder lige her med en sushi-debutant... og har prøvet Amager sushi på
Øresundsvej... debutanten er overbevist... og jeg, som er áficionado...
synes, at det er noget af det flotteste, jeg har fået.
Udvalget er ikke STORT men oj! - det er velsmagende.
Prisen er også fornuftig.
KH - Cottontail

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 25-07-02 04:56

> [...]

> denne NG's gode brugere. Jeg har prøvet den der ligger i en sidegade
> til Kongens Nytorv (take-out) men det var ikke så forfærdeligt godt.

Jeg har ikke prøvet selv, men der er kommet en ny sushi-take-away
forretning på Værnedamsvej, lige ved siden af Bojesen's take-away
spisested.
Der er også startet en ny sushi restaurant på Vesterbrogade (vist også
take-away), næsten helt nede ved Platanvej-krydset (lige før, hvor
vejen svinger en smule) .. højre side når man kommer fra byen.
Der ligger også én på Østerfælled Torv på Østerbro, kaldet Sushibaren.

Og til sidst, som sikkert nogen kender, det er Sushitarian Sushi &
Noodlebar'en i Gothersgade nr. 3, vist nok. ..Det var måske den du
prøvede?

Go' fornøjelse!

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 25-07-02 12:55

"Peter W. Bosse" wrote:
> [...]
> take-away), næsten helt nede ved Platanvej-krydset (lige før, hvor
> vejen svinger en smule) .. højre side når man kommer fra byen.

Det er nok Hing's Sushi, ved siden af Hing's Cuisine. Desuden serverer
restaurant Tokyo på Vesterbrogade v. Frederiksberg Alle også Sushi på
bestilling.

Martin

Fra : Jesper Jensen

Dato : 25-07-02 07:34

On Thu, 25 Jul 2002 00:12:43 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

> [...]
>NG's gode brugere. Jeg har prøvet den der ligger i en sidegade til Kongens
>Nytorv (take-out) men det var ikke så forfærdeligt godt.

Sticks 'n' sushi (http://www.sushi.dk) tilbyder take-out.
Jeg kan godt lide deres sushi (og deres sticks), men jeg har ikke
meget at sammenligne med.

De har en take-out på Nansensgade, Kbh.

Jesper.

Fra : jrb

Dato : 25-07-02 09:18

Og så er der jo Selfish på Elmegade. Det var godt sidst jeg var der, men de
har vist skiftet ejer siden da.

/jrb

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 25-07-02 11:00

"jrb" <jesper*@mafia.dk> wrote in message
> Og så er der jo Selfish på Elmegade. Det var godt sidst jeg var der, men
de
> har vist skiftet ejer siden da.

Den er efter min mening bedre (og billigere!) end Sticks&Sushi!!! jeg var
der få måneder siden...
genial også den Thai take away lige (Thai-to-go???) lige over for - jeg
elsker åbne køkkener, hvor man ser hvad de laver!!!). Meget ægte (tænk,
miniaubergine og string beans!!!), tilpas stærk (lavet efter behov).

Sandra

Fra : Maz Spork

Dato : 30-07-02 14:26

> Jeg ville høre om der er andre (gerne take-out) som kan anbefales af denne
> NG's gode brugere. Jeg har prøvet den der ligger i en sidegade til Kongens
> Nytorv (take-out) men det var ikke så forfærdeligt godt.

Banzai i Skydebanegade fik roser i avisen et par måneder tilbage.

-- maz