UHF. Klassefilmen (dk.kultur.film....Århus~
Fra : Peter Fleinert

Dato : 24-07-02 23:22

Da det ikke lykkedes at samle dk.kultur.film i århus, måtte der tages andre
midler i brug. Jeg har skrevet i gruppen nogle gange og fandt det underligt
at der var en der hed næsten det samme som jeg. Jeg fandt derefter ud af at
Jørgen også er fra Århus. Vi aftalte at mødes til en lille snak, om vores
fælles interesse for film. Til min store overraskelse havde jeg faktisk mødt
Jørgen før (Øst for Paradis, hvor vi så Touch of Evil, hvor vi faldt i
snak). Efter lidt snakken frem og tilbage om hvem vi er ville vi se en film
og nyde en øl. Vores valg af film blev lidt uortodoks, nemlig UHF med Weird
Al Yankovic. Selvom ingen af os er meget til spoof-film, må jeg sige at vi
ikke blev skuffede. Om det er glæden ved at gense firserhumoren, eller om
fimlen virkelig er god kan så diskuteres. Vi morede os meget og vi vil gerne
anbefale filmen til andre da den faktisk er rigtig sjov. Samtidig er vi
kommet til den konklusionen at Weird Al, skulle have spillet Rambo fremfor
Sylvester Stallone. Alt i alt har det bestemt været hyggeligt(og er det
stadig), hvilket vi vil udnytte os af og gå ind og se et videobånd med 1½
times Road Runner Show plus indtagelse af flere Thor Classic. Skål og god
nat.
Ps. At det så var i mindre målestok, så blev det alligevel til et møde i
dk.kultu.film (Århus).
Venlig hilsen Peter Fleinert.(Jørgen Flainard hilser også).

Fra : Klaus Petersen

Dato : 25-07-02 14:27

er din returntast gået i stykker? :o}

Fra : Klaus Petersen

Dato : 25-07-02 14:28

Forresten.. det kunne også være derfor du ikke får svar...

Fra : Anders Nielsen

Dato : 25-07-02 19:57

Peter Fleinert <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ahn9b1$kdl$1@sunsite.dk...
"Da det ikke lykkedes at samle dk.kultur.film i århus"

hvornår er det forsøgt? det har jeg slet ikke opfattet =(

/Anders

Fra : Peter Fleinert

Dato : 25-07-02 20:41

> hvornår er det forsøgt? det har jeg slet ikke opfattet =(

Det er vel tre måneders tid siden jeg stillede spørgsmålet om man kunne
mødes. Der var en masse der fandt ideen god men det blev desværre aldrig til
noget.
Peter.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 26-07-02 03:12

Hej

"Peter Fleinert" wrote_
> Det er vel tre måneders tid siden jeg stillede spørgsmålet om man kunne
> mødes. Der var en masse der fandt ideen god men det blev desværre aldrig
til
> noget.

Det var vist et problem med at folk ikke kunne på samme tid osv tror jeg...
well, jeg synes da vi skal prøve igen.. tror det vigtigste er at få nogen
der har lidt tid de vil investere i det til at arrangere noget, og så få
folk til at melde sig til... måske noget med at forudbetale en
biograf-billet eller lignende, så folk ikke pludselig beslutter sig for bare
ikke at dukke op... så kommer det andet problem bare, at finde en film alle
vil se, og ikke har set allerede...

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Peter Fleinert

Dato : 26-07-02 21:49

Jeg meldte ud med at folk kunne maile til mig hvis de ville være med til at
arrangere noget men der var ikke nogen der svarede. Derfor gjorde jeg ikke
noget ved det dengang.
Peter