Electric dreams
Fra : Lise Lotte Jørgensen

Dato : 24-07-02 22:43

Hej

er der nogen der kan hjælpe mig
jeg vil gerne finde filmen "Electric Dreams" fra 1984 men indtil videre
intet
held,

med venlig hilsen

Lise

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-07-02 22:56

Lise Lotte Jørgensen wrote:
> Hej
>
> er der nogen der kan hjælpe mig
> jeg vil gerne finde filmen "Electric Dreams" fra 1984 men indtil
> videre intet
> held,

Hvor desperat er du? Amazon.com har på VHS den til 80$, hvilket jo også er
en slags penge. Men det korte at det lange må være, at den ser ud til at
være tilgængelig på VHS, og så må man også kunne finde den billigere
andetsteds.

Ellers har amazon er par voksenfilm af samme navn på DVD, men det har vel
ikke interesse?

Held og lykke med jagten

/Nikolaj

Fra : Rune Zedeler

Dato : 28-07-02 22:06

Nikolaj Borg wrote:

> Hvor desperat er du? Amazon.com har på VHS

Ja, i NTSC
Hvad er sandsynligheden for at en rimeligt okay video købt i dk kan
spise et NTSC-bånd...? (dette spørgsmål var ikke retorisk - jeg ved det
faktisk ikke).

-Rune

Fra : Jens Thomsen

Dato : 29-07-02 12:43

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, i NTSC
> Hvad er sandsynligheden for at en rimeligt okay video købt i dk kan
> spise et NTSC-bånd...? (dette spørgsmål var ikke retorisk - jeg ved det
> faktisk ikke).

Det kommer an på alderen. Min egen 6 år gamle Sony kan f.eks. ikke, men jeg
har da lagt mærke til, at langt de fleste efterhånden ser ud til at tilbyde
det - også de meget billige. Evt. kan du droppe en modelbetegnelse i
news:dk.teknik.tv+video og spørge der.

MVH
Jens

Fra : Mogens

Dato : 29-07-02 12:59

On Sun, 28 Jul 2002 23:06:27 +0200, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk>
wrote:

>Ja, i NTSC
>Hvad er sandsynligheden for at en rimeligt okay video købt i dk kan
>spise et NTSC-bånd...?

Den er meget stor. Næsten alle videomaskiner kan i dag afspille NTSC,
selv dem til under en tusse.
Prøv bare at kikke i den nærmeste TV forretning eller i Bilka.
Der står "NTSC Playback" på næsten dem alle.

Jeg har f.eks. både en Saba, en JVC og en LG video som kan
afspille amerikanske bånd.

mvh Mogens

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 25-07-02 06:56

"Lise Lotte Jørgensen" <lise_lotte_jorgensen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d3f1f64$0$11837$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> er der nogen der kan hjælpe mig
> jeg vil gerne finde filmen "Electric Dreams" fra 1984 men indtil videre
> intet
> held,

Gid jeg kunne hjælpe!! Jeg har haft den på VHS engang, og jeg havde også
lydsporet på LP (jowjow, rigtig vinyl), men begge dele er forliste, og jeg
vil så mega gerne have begge dele igen.... den film er min yndlingsfilm, og
det ikke mindst på grund af soundtracket!

Sig til hvis du finder noget....

> med venlig hilsen

> Lise

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Galleri DeKreative -~

Dato : 25-07-02 18:20

Lise Lotte Jørgensen <lise_lotte_jorgensen@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> er der nogen der kan hjælpe mig
> jeg vil gerne finde filmen "Electric Dreams" fra 1984 men indtil videre
> intet
> held,

Hej Lise,

Prøv evt. at ringe til videoland (det gamle videonetto) www.videoland.dk
Jeg ved ikke hvor meget de opdaterer deres brugtafdeling på deres
hjemmeside, men det er da en mulighed.

Derudover kan du også prøve www.accord.dk og evt. ringe til deres butikker,
de har en rimelig stor samling af VHS film.

Held og Lykke

hilsener

Tommy
--
Galleri DeKreative
www.dekreative.dk

Fra : Per K

Dato : 25-07-02 19:56

> [...]
> Hej
>
> er der nogen der kan hjælpe mig
> jeg vil gerne finde filmen "Electric Dreams" fra 1984 men indtil videre

Prøv at lede efter: Skærmtrolden
Det er hvad at Electric Dreams fra 84 hedder på dansk.

Venligst Per

Fra : Rune Zedeler

Dato : 25-07-02 22:59

Ja, den har jeg også ledt forgæves efter.
Hvis du finder et større depot af denne geniale film et sted, så smid
lige et prej her i gruppen!

-Rune

Fra : Jesper

Dato : 26-07-02 05:28

> [...]

> Ja, den har jeg også ledt forgæves efter.
> Hvis du finder et større depot af denne geniale film et sted, så smid

"Electric Dreams? I'd rather have electric shocks every day!"
Alan Jones, Starburst
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com