Australien Tea Tree Oil
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-07-02 22:10

Hvilke erfaring er der på denne olie eller creme for hudlidelser
Venligst
KH

Fra : Ghita

Dato : 25-07-02 22:44

"Kurt Hansen" <hans-kurt@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke erfaring er der på denne olie eller creme for hudlidelser

Vi brugte olien i shampoo for nogle år siden (imod lus) og endte
med at få sår i det meste af hovedbunden.
Senere læste jeg så at det er under mistanke for at være
kræftfremkaldende. Om det er på/afvist nu ved jeg ikke.
Jeg vil bare ikke bruge det mere pga den tur med hovedbunden da
det var en slem omgang at slippe af med igen.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Nynne

Dato : 27-07-02 01:52

snip

> [...]
> Jeg vil bare ikke bruge det mere pga den tur med hovedbunden da
> det var en slem omgang at slippe af med igen.

Hej Ghita og Kurt...og andre

Jeg bruger tea tree olien til mange ting - nogen gange fortyndet nogle gange
ikke.

http://www.maxmedica.dk/abdk/faktaVirkning.htm her er der en god gennemgang
af de mest gængse måder at bruge olien på. Den er ret heftig i "rå"
tilstand, og skal anvendes med omhu. Så det er nok derfor at I havde så
store problemer med olien...måske.

Kræftfremkaldende - tjae - selv "sunde" ting er der nogen der ikke kan tåle,
så det er nok individuelt. Men hvis det er meget ubehageligt at bruge, og
ikke gavner spor, så er det jo om at søge videre indtil man finder et middel
der virker og som man kan tåle

Venligst Nynne

Fra : Rie Lysvad

Dato : 29-07-02 22:21

Hvergang jeg får øje på en bums, der er ved at stikke sit lille grmme hoved
frem, dupper jeg med den rene tea tree oil 5-6 gange i løbet af dagen og
bumsen går i sig selv igen.
Med venlig hilsen
Rie

Fra : Mari