polarur
Fra : Kim Malmberg

Dato : 24-07-02 22:04

Hej Ng
Jeg er den lykkelige ejer af et polar pulsur, der skulle vel ikke
tilfældigvis være nogen der ligger inde med programmet " POLAR PRECISION
PERFORMANCE SOFTWARE" som jeg kunne købe eller købe en kopi af ?
På forhånd tak

Kim

Fra : Peter

Dato : 26-07-02 07:04

"Kim Malmberg" <malmberg@email.dk> wrote in message
> [...]
> tilfældigvis være nogen der ligger inde med programmet " POLAR PRECISION
> PERFORMANCE SOFTWARE" som jeg kunne købe eller købe en kopi af ?

Jeg har lige købt et Polar S710 og der tror jeg da nok at det medfølger.

Jeg var ikke klar over, at det skulle være betalingssoftware??

Hvis det er lovligt skal jeg da gerne emaile dig en kopi.
Nogen andre der kan af-bekræfte dette?

Hilsen Peter

Fra : Kim Malmberg

Dato : 26-07-02 10:01

Hej Peter.
Mit polar ur er nok 8 år gammelt, der fulgte dos software med dengang

Kim

Fra : Tony L

Dato : 28-07-02 19:25

Hej

Vil lige høre om i har haft nogle problemer med at køre Polar Precision
Performance på Windows XP - jeg kan få det til at virke perfekt på W 98, men
ikke på
XP. Programmet vil simpelhen ikke åbne com-porten til mit Interface (USB).
Lidt surt når man har betalt ca. 3000 for ur og interface.

Jeg har forgæves forsøgt alt på Polars hjemmeside ang. fejlfinding,
opdatering, installering og forgæves ringet til Polar der ikke rigtig kan
hjælpe.
Jeg har ligeledes checket i BIOS om min USB-port skulle være slået fra, men
lige lidt har det hjulpet..har også prøvet at henvise mine USB-porte
til det USB-setup der ligger i Polar Precision Performance...

Nogen der har nogen forslag/erfaringer..??????
Hjææælp.

Thanx, Tony