Låst mod redigering
Fra : Niels Egeberg

Dato : 24-07-02 21:25

Hej

Jeg er stødt på et problem med Office XP. Jeg kan ikke rette i nogle
dokumenter, hverken wordfiler, regneark eller Outlook. Når jeg forsøger at
skrive
noget i word står der nederst på skærmen:

"Komandoen er ikke tilgængelig fordi dokumentet er låst mod redigering"

Problemer er det samme om jeg opretter et nyt dokumenter eller hvis jeg
åbner et gammelt.

Er der nogen der kender dette problem?

MVH.
Niels

Fra : Omnia

Dato : 03-10-02 16:59

"Niels Egeberg" skrev d. 24-07-02 21:25 dette indlæg :
> [...]
redigering"

> Problemer er det samme om jeg opretter et nyt dokumenter eller hvis

Hej Niels.

Jeg kan se at dit indlæg er lidt gammelt. Jeg har samme problem. Jeg har
ikke fundet en løsning endnu, måske har du?

Jeg er sikker på at det har noget med deling at gøre. Det skete efter at
jeg pillede ved deling og sikkerhedsindstillingerne. Hvis du har fundet
en løsning, så skriv venligst.

Med venlig hilsen

Omnia

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 03-10-02 17:45

Jeg har faktisk dags dato fået stillet et spørgsmål af en kollega, som har
fået samme melding, så jeg er MEGET intereseret i at høre om en løsning!

Kenneth

Fra : HL

Dato : 03-10-02 18:51

"Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har faktisk dags dato fået stillet et spørgsmål af en kollega, som har
> fået samme melding, så jeg er MEGET intereseret i at høre om en løsning!

Jeg har samme problem, men ikke fundet en løsning !!!!!

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-10-02 21:00

"HL" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Jeg har samme problem, men ikke fundet en løsning !!!!!

Problemstillingen har været oppe flere gange, men vist nok uden de gyldne
ord.
Men nogle af de tidligere svar har gået på:
1: Virkede efter en geninstallering.
2: Ændrede brugernavnet under Funktioner - Indstillinger. Hang sammen med,
at den havde haft en "hård" nedlukning.
3: Valgte Gem som og gemte med samme filnavn, hvorefter det virkede igen.
4: Manglende registrering - brugt et dårligt crack!

Kurt

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 03-10-02 19:21

Omnia wrote:

> redigering"

Beklager, jeg ville da ellers gerne have orienteret dig om, at din licens
ikke længere er gyldig,
men ikke til en privat website, sorry

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-10-02 08:25

> Beklager, jeg ville da ellers gerne have orienteret dig om, at
> din licens ikke længere er gyldig,
> men ikke til en privat website, sorry

Hvem svarer du? Omnia eller Niels Egeberg? Og hvad betyder dit svar?

--
Palle

Fra : Omnia

Dato : 08-10-02 19:35

"Palle Jensen" skrev d. 05-10-02 08:25 dette indlæg :

> Hvem svarer du? Omnia eller Niels Egeberg? Og hvad betyder dit svar?
>
> --

Jeg har fortstået Eriks kommentar. Jeg tror at det er rigtigt problemet
opstår hvis man har installeret en kopi af Office og kørt en dårlig
crack.

Jeg har fundet en løsning. Løsningen er selvfølgelig at købe programmet.
Ikke at køre en ny og bedre crack der ikke giver omtalte problem.

Omnia

http://www.kandu.dk/