Leje af video-jukeboks i Nordsjælland ?
Fra : BeerHunter

Dato : 24-07-02 19:44

Hejsa

Jeg skal arrangere en lille fest og fik ideen med en videojukeboks, men hvor
kan man leje en sådan til en enkelt fest og naturligvis for en rimelig
skilling ?

Det må gerne være i nærheden af Nordsjælland.

Mvh. BeerHunter

Fra : Jette H

Dato : 25-07-02 10:15

"BeerHunter" <BeerHunter@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> kan man leje en sådan til en enkelt fest og naturligvis for en rimelig

Hvis du kan klare dig med en ganske almindelig jukebox vil jeg helt klart
anbefalde 'Dansk Party Service'. De bringer ud til hele Sjælland. Jeg har
ved en lejlighed benyttet dem, og jeg var yderst tilfreds med jukeboxens
indhold (der var lidt for enhver smag) samt deres serviceniveau.

Deres hjemmesideadresse er: http://www.dpsparty.dk/

Mvh Jette