Andet multimedie
bentjuul 3670
Microsoft Designer 6. 0 eller nyere
Fra : netbuen

Dato : 24-07-02 19:08

Hvilken nyhedsgruppe skal jeg henvende mig til for at købe ovennævnte
program?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-02 19:39

Wed, 24 Jul 2002 20:08:20 +0200, skrev "netbuen"
<netbuen@worldonline.dk>:

>Hvilken nyhedsgruppe skal jeg henvende mig til for at købe ovennævnte
>program?

En markedgruppe, det er de eneste grupper, der er beregnet til
køb/salg.

news:dk.marked.privat.edb vil være den rigtige.

Se evt. på http://www.usenet.dk/grupper.pl.

Fra : netbuen

Dato : 25-07-02 19:57

Tak til
"Knud Gert Ellentoft

Erik
http://netbuen.dk

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 25-07-02 01:18

netbuen wrote in message ...
>Hvilken nyhedsgruppe skal jeg henvende mig til for at købe
ovennævnte
>program?

Bare til din orientering:

Mig bekendt har MS ikke lavet Designer.
Det er Micrografx, som nu er opkøbt af Corel i Canada.
mvh
Lars

Fra : netbuen

Dato : 25-07-02 19:57