Hvordan får man information om display stø~
Fra : Jonas Hansen

Dato : 15-02-01 15:01

Hej,

Jeg udvikler en PC applicationtion og har brug for at vide størrelsen
(opløsningen) af PC'ens display. Hvordan får jeg fat i den?

Jimmi

Fra : Thorkild Sørensen

Dato : 15-02-01 15:26

Du kan bruge klassen java.awt.Toolkit. Her er et eksempel:

Toolkit.getDefaultToolkit().getScreenSize()

Metoden returnerer en variabel af typen Dimension.

Hilsen Thorkild

Jonas Hansen skriver:

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 15-02-01 15:38

> Jeg udvikler en PC applicationtion og har brug for at vide størrelsen
> (opløsningen) af PC'ens display. Hvordan får jeg fat i den?

Dimension screenSize = Toolkit.getDefaultToolkit().getScreenSize();

Ulrik Magnusson

--
"Look! Ducks in the lake"
'Agent Cooper' in Twin Peaks - Lynch, 1990