Billeder af Honda CB 550 F
Fra : Brian

Dato : 24-07-02 16:26

Hvis der er nogen her der ligger inde med billeder af deres Honda CB 550 F
(eller andres for den sags skyld) modtager jeg dem med stor glæde, da jeg er
ved at samle en hjemmeside om denne dejlige motorcykel. Denne min første...
men.. det ved i jo allerede alt om. :D

I kan maile dem til:
Brian@haarh.net

Så smider jeg link til siden når den er færdig.
På forhånd tak.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 24-07-02 17:23

"Brian" <Brian@haarh.net> wrote in message news:3d3ec6d8$0$80825$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> ved at samle en hjemmeside om denne dejlige motorcykel. Denne min første...

Hej Brian,

Google image-search:
http://images.google.com/images?num=20&hl=en&lr=lang_da%7Clang_en&ie=ISO-8859-1&newwindow=1&safe=off&q=CB550f&sa=N&tab=wi

Mvh.
Chris
: )

Fra : Brian

Dato : 24-07-02 18:10

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

http://images.google.com/images?num=20&hl=en&lr=lang_da%7Clang_en&ie=ISO-885
9-1&newwindow=1&safe=off&q=CB550f&sa=N&tab=wi

Takker--- men dem har jeg allerede... der må være nogen derude der ligger
inde med en masse billeder af deres maskiner.

Brian

Mvh.
Chris
: )