mouse over
Fra : Danni Davidsen

Dato : 24-07-02 16:18

hej
jeg vil lave det sådan at min menu består af 4 små billeder og et stort
når jeg holder musen over et af de små, skal det store billede skifte osv.
er der nogle som kan hjælpe mig
hilsen
Danni

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 25-07-02 20:07

On 24/07/02 17:18, in article
3d3ec53d$0$12685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Danni Davidsen"
<davidsen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> når jeg holder musen over et af de små, skal det store billede skifte osv.

Hvilket program bruger du? Flash?
I så fald navngiv (instance-navn) dit store billede (movieclip). I
store_billed-movieclippet ligger hvert nyt billede i en frame.
Bed de små billeder om at lade det store_billed-movieclip gå til den
aktuelle frame.

on (mouseOver) {
store_billed.gotoAndStop (3);
}

eller sådan noget lignende. Men altså - er det et website og normale
billeder, så lad javascript gøre det...

Mvh. Poul

Fra : Danni Davidsen

Dato : 26-07-02 13:15