Clairvoyance og tarotkort undervisning
Fra : TT

Dato : 24-07-02 15:49

Hej Gruppe,

er der nogen som har et bud på hvem der er de bedste undervisere i
ovenstående to discipliner i Danmark?

Med venlig hilsen

Torsten Taagefeldt

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 26-07-02 00:23

TT skrev:

> Hej Gruppe,
>
> er der nogen som har et bud på hvem der er de bedste undervisere i
> ovenstående to discipliner i Danmark?
>
> Med venlig hilsen
>
> Torsten Taagefeldt

Steen Landsy er formentlig uden konkurrence den der har trænet flest
professionelle clairvoyante, Ulrik Golodnoff er måske den tarotlægger
der har mest kursusvirksomhed.

hvm
--
"You have just dined, and however scrupulously the
slaughterhouse is concealed in the graceful distance

Fra : arc@na

Dato : 03-08-02 12:29

TT <tt@sebgruppen.dk> wrote in news:B9648AEF.1F96%tt@sebgruppen.dk:

> er der nogen som har et bud på hvem der er de bedste undervisere i
> ovenstående to discipliner i Danmark?

Der er nok bedre mulighed for at få besvaret dette spørgsmål i

arc@na

Fra : Mone

Dato : 07-08-02 08:22

"TT" skrev d. 24-07-02 15:49 dette indlæg :
> Hej Gruppe,
>
> er der nogen som har et bud på hvem der er de bedste undervisere i
> ovenstående to discipliner i Danmark?
>
> Med venlig hilsen
>
> Torsten Taagefeldt

Hej TT.

Jeg kan ikke hjælpe dig mht. tarotkort. Med med clairvoyance, mener
jeg helt klart (selvfølge min personlige mening) at Gjertrud Berlon, er
en af de bedste undervisere.

Nu skriver du jo bare DANMARK, men Gjertrud Berlon underviser i Kbh.
Men prøv at tjekke dette link.
http://www.gjertrudberlon.dk/

Jeg ønsker dig held og lykke

Med venlig hilsen