Forslag til udflugtsmål - søndag
Fra : Claus Rittig

Dato : 24-07-02 13:56

Hej i skuret.

På søndag køres der igen Grand National Motocross i det militære
øvelsesterræn ved Finderup lidt udenfor Viborg.
Det er et fint udflugtsmål, hvis man har lyst til en køretur på motorcyklen
og en lille gå tur i skovens dybe stille ro... æh... sammen med 300 vilde
crossere for fuld udblæsning.

Der er parkering ved indgangen, det koster ikke noget at gå ind og kigge,
men man skal regne med at gå lidt rundt for at finde nogle gode steder at
kigge.
Starten går kl. 10:00, og den er en oplevelse - 300 racere i adrenalin-chock
der starter på een gang!
Løbet varer 2½ time plus en omgang, så en typisk køretid er cirka 4 timer -
det er lang tid i det terræn.
Vi plejer at være ret flot representeret fra Aalborg Off-Road MC Klub, men i
år ser det rigtig sløjt ud, kun 4 kørere:
Claus Rittig, KTM 380
Poul Bundgård, Yamaha 200
Søren Lindholt, Yamaha 200
Ole Nielsen, Husaberg 500

Nå, vi tæver nok Team Sneglefart alligevel?

Er der andre herindefra som deltager?

Jeg har ikke vores numre endnu, men jeg poster dem i denne tråd hvis jeg når
at få dem inden løbsdagen, så I kan heppe på os - det får vi voldsomt meget
brug for!

Rittig
--
Football, tennis and golf, requires only one ball,
racing requires two.

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 24-07-02 14:45

> Hej i skuret.
>
> På søndag køres der igen Grand National Motocross i det militære

<snip>

> [...]
når
> at få dem inden løbsdagen, så I kan heppe på os - det får vi voldsomt

Hep hep..
(Formodentlig fra et eller andet sted på motorvejen midt i Tyskland)
mvh
Bent Erik
pt. Forvist til Schweiz og Harley

Fra : Jens U

Dato : 24-07-02 21:29

Claus Rittig skrev...
> [...]
>
> Vi plejer at være ret flot representeret fra Aalborg Off-Road MC Klub,
> men i år ser det rigtig sløjt ud, kun 4 kørere:

Hvor er Niels Pein aka Most Wanted ?
Han har da meldt ud at han også ville deltage .

> Er der andre herindefra som deltager?

Jeg havde tilbudt mig som pit-crew hos Team Pein,
men han er ikke lige til at fange på mail :-/

> Jeg har ikke vores numre endnu, men jeg poster dem i denne tråd
> hvis jeg når > at få dem inden løbsdagen, så I kan heppe på os
> - det får vi voldsomt meget brug for!
>
> Rittig

Tja, bliver det ligeså tørt i år som sidste år, skal det nok blive spænde
og seværdig
Bliver jeg ikke en del af Team Pein, så skal jeg da følge Ole.
Han har da sagt at det kun skal være en hygge tur,
men lad os nu se om han kan tage det roligt.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-07-02 13:45

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> skrev i en meddelelse

> Hvor er Niels Pein aka Most Wanted ?
> Han har da meldt ud at han også ville deltage .

Hovsa, undskyld!
Naturligvis også Niels Pein, Yamaha 125.

> Jeg havde tilbudt mig som pit-crew hos Team Pein,
> men han er ikke lige til at fange på mail :-/

Han har vist lidt travlt for tiden, men blev ved at prøve, har ER i live
endnu.

> Bliver jeg ikke en del af Team Pein, så skal jeg da følge Ole.
> Han har da sagt at det kun skal være en hygge tur,
> men lad os nu se om han kan tage det roligt.

Jahæ, jeg har kendt Ole i maaaange år. Tro mig, han kan IKKE tage det
roligt.

Rittig

Fra : Jens U

Dato : 26-07-02 23:30

Claus Rittig skrev ...

> Han har vist lidt travlt for tiden, men blev ved at prøve, har ER i live
> endnu.

Jeps, de første livstegn er tikke ind på pc'en.

> Jahæ, jeg har kendt Ole i maaaange år. Tro mig, han kan IKKE tage det
> roligt.
>
> Rittig

Jeg skulle minde dig om at du skal huske at tanke KTM'en
inden starten på GN fra en du har kendt i maaaange år )))

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-07-02 14:44

> Jeg skulle minde dig om at du skal huske at tanke KTM'en
> inden starten på GN fra en du har kendt i maaaange år )))

Mumle, mumle...
Det er mange år siden, og DEN bommert laver jeg ikke igen.

Vi ses imorgen
Rittig