Intet signal
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 24-07-02 13:06

Jeg har et par gange været ude for med min 6310i'er at der ikke er noget
signal før jeg får slukket og tændt telefonen igen.

F.eks. kan jeg tænde telefonen derhjemme om morgenen og så en time efter
kigger jeg på telefonen om der er signal, hvad der ikke er. Jeg ved ikke, om
der i den mellemliggende periode har været noget signal.

Det virker som om at hvis telefonen tændes i et område uden signal (eller
med meget svagt signal), og bliver der i en given periode, så forbliver
telefonen "signalfri" selv når den kommer ind i et område med godt signal.

Hvad er årsagen til dette - skal jeg softwareopgradere min telefon eller
lign.?

Vh, Lars.