Søges: Ideer, tips mv. til at slanke sig?
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 24-07-02 11:51

Hej,

Jeg vil rigtig gerne tabe mig lidt.
Jeg har sådan set ikke vildt mange kilo for meget, men kunne stadig
godt tænke mig at smide et par stykker af dem, så jeg kommer ned
omkring min idial vægt, som jvf. DDV er 61-77 kg.

Jeg vejer nu cirka. 84,2 kg og har en fedt procent på 20%.
Jeg er vidst ikke vildt overvægtig, men kunne godt tænke mig at komme
ned under de 80 kg og meget gerne ligge på ca. 75 kg.

Nu hvor jeg lige er flyttet hjemme fra, bliver det jo tit til retter
som pasta m. kødsovs, lasagne, båd-kartofler og sådan nogle nemme ting
- men jeg tivvler lidt på at det er så sundt i det lange løb...

Jeg har altid haft lidt ekstra sul på kroppen, og en af de primære
grunde til dette, tror jeg, er at jeg får binyrebach homoner grundet
min astma.
Her hjemme har jeg en stepmaskine, kondicykel og en enkelt håndvægt og
jeg har tidligere trænet 2-3 gange om ugen, hvor de samme instrumenter
er blevet brugt. Jeg har ved dette tabe et par kilo, men syntes nu
ikke at der sker så meget, desværre...

Er der nogle som kan give mig nogle gode råd om hvad jeg skal spise,
drikke og evt. træne?

Som det er nu, spiser jeg en skude fuld havregryn/musli (50/50
blanding...) til morgenmad... 4-6 stykker rygbrød m. pålæg (ingen
smør) til middag og så de tidligere nævnte rettet til aften...

Håber på jeres hjælp :)

--
Thomas Løjmann Jørgensen
lojmann@lojmann.dk