multiorgasmer
Fra : etta place

Dato : 24-07-02 11:01

er der nogen af jer mænd der har prøvet at optræne sig til at få subj. (dvs.
uden sædafgang) og kan give fif? har netop købt en bog om fænomenet og synes
det hele lyder lidt svævende og halvreligiøst.

etta

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-02 10:30

"etta place" <etta@place.net> wrote in message
> [...]
synes
> det hele lyder lidt svævende og halvreligiøst.

Hvis du forfremmes ved at le konstant af kundernes vitser, så får du
multiple latterorgasmer oftere og oftere.

Man kan hvad man vil, og guruer og fakirer kan stoppe deres hjerte og
åndedræt ved viljens magt, ligesom de fleste syge ubevidst har fremkaldt
sygdommen ved at ville være syge.

At lære at øge og mindske sit blodtryk, skulle være ret let med et
hud-ohmmeter, som det scientologerne bruger(biofeedback)

Selvfølgelig er religion, og placeboeffektens kropskontrol overlappende. Og
at der kan laves kult, sekt og tro på kvindeorgasmens gentagelighed, er da
oplagt.

Refraktærperioden, altså tiden før man kan igen, kan trænes kortere og
kortere når det handler om pulserende periodiske muskelsammentrækninger, det
være sig glat eller tværstribet muskulatur.

Men vedr manden gælder det ikke jvf, vitsen om mafiabossen der på en øde
siciliansk vej stoppede en amerikaner og bad ham stå ud af bilen og onanere,
Og en gang til (lang refraktærperiode) Og en gang til (meget lang
refraktær-periode)
Derefter skulle mafiabossen have amerikaneren til at køre sin labre og
liderlige datter på 20 ind til storbyen

(Det kan man kalde effektiv forebyggelse af voldtægt og forførelse. Og
rimelig smertefri, omend hudirritation nok kan opstå på slutten, når det
skal gå hurtigt.Ville du blive hylet ud af den og ikke kunne, når en ladt
pistol truer?. Man kan hvad man vil.)

Fra : Chokmah

Dato : 24-07-02 17:17

On Wed, 24 Jul 2002 12:00:52 +0200, "etta place" <etta@place.net>
wrote:

>er der nogen af jer mænd der har prøvet at optræne sig til at få subj. (dvs.
>uden sædafgang) og kan give fif? har netop købt en bog om fænomenet og synes
>det hele lyder lidt svævende og halvreligiøst.

nope tror ikke dne kan lade siggøre !

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : P.N.

Dato : 25-07-02 00:39

og david dukes glimrende hjemmeside
http://www.davidduke.com/writings/howisraeliterror.shtml

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

(dvs.

> nope tror ikke dne kan lade siggøre !

Jo jeg har tilbage 80erne da jeg dyrkede kundalini yoga ret heftig iøvrigt.
P.N.

---

Fra : Knold

Dato : 25-07-02 18:14

"P.N." skrev i en meddelelse news:ahnd94$b2$1@sunsite.dk...

> (dvs.
> synes

Bo alias Chokmah skrev

> Jo jeg har tilbage 80erne da jeg dyrkede kundalini yoga ret heftig
iøvrigt.
> P.N.

Jo orgasme uden sædafgang kan sagtens opnås, også uden særlig træning
selv om både tantra yoga og kundalini yoga netop har dette som en del
af målet med træningen.

Ved at dyrke kundalini yoga søger man at fremkalde en kundalini-rejsning,
som ikke er en rejsning af lemmet, men en rejsning af den sexuelle energi
op i gennem kroppen med rygmarven som "ledning". Når dette nåes sker
der faktsik en ændring af ens krops sanseapperat og måde at reagere på,
her under en radikal ændring i måden både at få orgasmer på og i deres
forløb.
Disse orgasmer er som oftest uden sædafgang i følge min erfaring.

Det skal lige nævnes at kundulinirejsning godt kan forekomme uden særlig
træning, ja af nogle anses det faktisk som en naturlig udvikling og man kan
få flere gennem livet.

Med venlig hilsen
Knold

p.s. som er alt andet end religiøs eller new-wave-hippie, men alligevel har
oplevet mere end en kundulinirejsning og får orgasmer både med og uden
sædafgang

Fra : Chris

Dato : 27-07-02 22:13

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> nope tror ikke dne kan lade siggøre !

Kræver disciplin og tålmodighed at lære. Men om det er sjovere end
ellers er jeg ikke sikker på.
V.h. Chris