Ny iPod firmware
Fra : Anders Hedegren

Dato : 24-07-02 07:45

Jeg var nok lidt for ivrig med mit køb af iPod'en for havde jeg ventet
en uge havde jeg haft den nye, ikke til færre penge, men med mere udstyr
(Apple gav mig en heftig rabat).

Men ved nogen noget om en firmware upgrade så vi eksisterende iPod-ejere
også får de nye snabbe funktioner? Den seneste fra Apple (v1.1, tror
jeg) er jo ikke ligefrem den samme.

Anders

Fra : Jonas Voss

Dato : 24-07-02 09:47

me@NOSPAMiceduck.com (Anders Hedegren) writes:

> Men ved nogen noget om en firmware upgrade så vi eksisterende iPod-ejere
> også får de nye snabbe funktioner? Den seneste fra Apple (v1.1, tror
> jeg) er jo ikke ligefrem den samme.

Ifoelge denne artikel skulle den komme naeste maaned:

<http://maccentral.macworld.com/news/0207/19.ipodupdate.php>

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Anders Hedegren

Dato : 24-07-02 11:03

Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> Ifoelge denne artikel skulle den komme naeste maaned:
>
> <http://maccentral.macworld.com/news/0207/19.ipodupdate.php>

Lyder cool. Især det med at man kan fortsætte et nummer i iTunes 3 når
man kommer hjem er jeg ret tændt på. Er lidt spændt på om det virker
ordentligt.

Anders