findes der et program der viser hvoran ens~
Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 24-07-02 07:01

fordels - jeg tror jeg er ramt at noget spy ware der ikke kan klare
med adawere.....det kan selvføligt også være tdc der ikke køre for
godt lige nu .... men det kunne stadigt være interesandt hvis man
kunne monitor - hvad der er i gang på ens op -& downloade på maskinen
om dette er muligt - jeg ved ikke om det er den rigtige gruppen men
måske nogen i så fald hvis det ikke er tilfældet vil være rar at - at
forklare hvilket gruppen det i så faldt skulle være
MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : jones_netng@yahoo.dk

Dato : 24-07-02 08:03

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> skrev:
men det kunne stadigt være
>interesandt hvis man
>kunne monitor - hvad der er i gang på ens op -&
>downloade på maskinen

Stat n' Perf kan søges på www.google.com
Det kan fortælle dig, hvor mange byte der suser ind og ud på dit
netkort.

/J

Fra : Kenneth

Dato : 24-07-02 13:17

Hvis du bruger Sygate Personal Firewall (gratis!) kan du se hvad der
sker op / ned på en monitor - samt blokke en evt. "Skummel Fætter"

Mvh. Kenneth

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 30-07-02 00:41

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> wrote in

> [...]
> måske nogen i så fald hvis det ikke er tilfældet vil være rar at - at
> forklare hvilket gruppen det i så faldt skulle være

Jeg bruger DU Meter, skiftede fra Stat 'n' Perf for længe siden. Kan ikke
engang huske, hvorfor jeg skiftede, men jeg er tilfreds med DU Meter.

--
Med venlig hilsen,
Søren Lund Jensen