Livvagterne (spoiler)
Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-07-02 00:35

Jamen hvad var det så lige, der skete i slutningen.
Hvordan fandt hende pigen ham skurken, og hvem var hun? (Jeg kunne ikke
lige se om man havde set hende før - skal have pudset briller skal jeg).

-Rune

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-07-02 13:37

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> writes:

> [...]
> Hvordan fandt hende pigen ham skurken, og hvem var hun? (Jeg kunne
> ikke lige se om man havde set hende før - skal have pudset briller

Hvordan hun fandt ham, fik vi ikke at vide. Godt detektivarbejde,
antager jeg. Men det var min klare opfattelse, at det var hende
vicedirektøren.

Alternativt var det en tilfældig scene, der skulle vise, at Lehmann er
lige så udsat som de andre i "branchen".

--
Peter B. Juul, o.-.o "Baaad movie. Bad, bad movie. Skipped video and went
The RockBear. ((^)) straight to slides."