Jeg bliver VANvittig!
Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-01 12:37

Hej alle!
Min QT pre 2 og 3 (den nye, dowmloadede i dag) FRYSER, når jeg prøver at
streame. Hvad kan det være? SOS SOS!
iMac 233, 160 RAM minus VM.
Jeg nåede lige at se i en streaming, at der kom mærkelige firkanter i stedet
for bogstaver og tal, og jeg har det samme i min extension manager: i stedet
for tal i kolonnen size er der mærkelige firkanter og æbler og æ'er.

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk

Fra : Jan Jonasen

Dato : 15-02-01 21:11

David Blangstrup <non@sense.dk> wrote:

> Min QT pre 2 og 3 (den nye, dowmloadede i dag) FRYSER, når jeg prøver at
> streame. Hvad kan det være? SOS SOS!

En beta.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Hardware (n): The kickable part of a computer.

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 15-02-01 21:38

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> En beta.

Du er sørenme medfølende, hva'?

;)

--
- Peter

http://www.titancity.com/lib/
- et friere, billigere og BEDRE Danmark!

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-01 21:44

On Thu, 15 Feb 2001 21:37:34 +0100, DJ_Supreme_/_Peter_Perlsø wrote
(in message <1eow425.wq0m031bdlg8bN@25.ppp1-8.worldonline.dk>):

> Du er sørenme medfølende, hva'?
>
> ;)

Ja, jeg kunne jo have svaret Jan: "Bare du ikke er en beta" - men det er jeg
alt for høflig til

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-01 21:38

On Thu, 15 Feb 2001 21:11:06 +0100, Jan Jonasen wrote
(in message <1eow2ec.1dzotuy17cot6oN%jonasenREMOVE@THISit.dk>):

> En beta.

Okay, men er der andre, der oplever det samme? Jeg har ikke set det nævnt
nogen steder?