luftbobler :D
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 23-07-02 20:40

heysa
Når mine golden spec spiser plante-flage-foder, så får de luft med ind i
munden og svømmer rundt med den luftbobbel, med hovedet nedad, indtil næsten
alt maden er væk... Det er specielt den største af dem! - og den er blevet
godt tynd :( - de andre er det ikke noget problem med...

Man kan vel ikke gøre noget?
Andre der har haft samme oplevelse? -blev det et problem?

.... dennis

Fra : Brizz

Dato : 24-07-02 08:36

> [...]
>
> Man kan vel ikke gøre noget?
> Andre der har haft samme oplevelse? -blev det et problem?

Mine malawier tager også luft med ind når du spiser flagefoder eller i det
hele taget fra overfladen af. Jeg har lagt mærke til at de lukker boblerne
ud af munden også ellers ik andet. Aldrig noget jeg har oplevet som et
problem.
BrianS

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 24-07-02 11:14

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele taget fra overfladen af. Jeg har lagt mærke til at de lukker boblerne
> ud af munden også ellers ik andet. Aldrig noget jeg har oplevet som et

Men der går en del tid hos mig før den store lukker dem ud, og tit når den
lukker den ud er næsten al maden spist...