problemer med Tv-out på Voodoo 3000
Fra : Ni5m0

Dato : 23-07-02 20:26

Jeg kan ikke føre billedet fra graffikkortet til mit TV, jeg ved hvordan man
skal gøre det, men WinXP skriver "Your settings will now be changed. This
could take a few seconds, during which your screen might flicker. If your
desktop does not reappear correctly, wait 15 seconds and your original
setting will be restored. [OK] [Annuller] Hvis jeg trykker OK går skærmen i
sort men der sker ikke noget på TV'et og går tilbage til normal efter 15
sek., trykker jeg Annuller sker der jo slet ingenting.

Er der nogen der kan hjælpe ???

Fra : o&u

Dato : 24-07-02 08:17

On Tue, 23 Jul 2002 21:25:35 +0200, "Ni5m0" <nisansunny@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>sort men der sker ikke noget på TV'et og går tilbage til normal efter 15
>sek., trykker jeg Annuller sker der jo slet ingenting.

Hej

Jeg mener, at det er et spørgsmål om drivere. Der findes uofficielle
xp drivere der kan tv-out.

V3_4_5Win2kXP1.08-xp.zip

søg på google, men de ligger på voodoofiles.com, hvor de er svære at
finde.

Først skal du afinstallere dine nuværende drivere i kontrolpanel og
højreklik på skærmkort og tryk fjern.

Efter reboot, siger du Cancel til xp's forsøg på at installere noget.

Aktiverer så ovenstående udpakkede drivere. Under installation kommer
der 3-4 errors, hvor du skal trykke Ignore. Reboot derefter, og se at
grafikkortet er installeret til display.

Kør derefter installation af ovennævnte driver igen, og vælg Repair.

(Det er altså den anbefalede procedure !)

mvh

John

Fra : Ni5m0

Dato : 24-07-02 11:58

Så kom det til at virke.
Mange tak for hjælpen.

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~

Dato : 24-07-02 12:17

> Kør derefter installation af ovennævnte driver igen, og vælg Repair.
>
> (Det er altså den anbefalede procedure !)

Cool *LOL*

JP