Rabat med Scandlines?
Fra : Jens Bering

Dato : 23-07-02 19:49

Nogen på NG, der ved hvilke(n) forening man skal være medlem af for at få
den klækkelige rabat på 25% på samtlige dest.??

Tidligere fik jeg 25% hos Easyline ved forevisning af et Lic-kort (Lærernes
Indkøbscentral)

JB

Fra : carl munk

Dato : 24-07-02 06:51

"Jens Bering" <jdbnospam@get2net.dk> wrote in message news:<Axh%8.1238$G36.3572@news.get2net.dk>...
> [...]
> den klækkelige rabat på 25% på samtlige dest.??
>
> Tidligere fik jeg 25% hos Easyline ved forevisning af et Lic-kort (Lærernes

Hvis du rejser i "Jægertøj" og er medlem af en Jagtklub giver
Scanlines rabat over Helsingør-Helsingborg.

På Forbrugerliv.dk printer du selv et bevis og får 10% rabat med
HH-Lines.

Er du medlem som jeg også i Forbrugsforeningen og LIC giver det også
rabat, men
den får du ikke lige med det samme.

I 1984 arrangerede METRO varehuset ture til DanskVestIndien og der fik
jeg rejsen også med rabat sparede dengang 2000 kr, mod hvad et
rejseselskab skulle have.

Hvis du er Politimand er det kommet frem at de får en masse rabat
rundt omkring, ligesom jeg selv altid får rabat.

Eks. en bog tryk i Århus Stiftbogtrykkeri april 2002, købte jeg i
Sverige for
159,47 danske kroner, den koster i dansk boghandel 330 kroner
hvad-be-har.

Se i Søndagsavisen NETTO har åbnet 10 butikker i SVERIGE også med
langt billigere priser.

Snart skal jeg have nye briller og tager lige en smut til Sverige og
får 40% eller mere i rabat - sådan...