unlock Motorola cd 930
Fra : holgersen

Dato : 23-07-02 19:13

Godaften
Er der nogen der kan give mig et tip til hvordan man får unlocket
ovenstående telefon.

Telefonen har været brugt til et orange mayday abb , og fungeret
upåklageligt.

Nu vil min søn gerne bruge den til et Sonofon abb.

Jeg har fået en "nøgle" fra Orange (har haft telefonen i 2 år) og fulgt
deres vejledning , men noget går galt.

Jeg isætter simkortet fra Sonofon , der bedes om pinkode den indtastes,
derefter skriver telefonen "vent venligst med at indtaste specialkode" jeg
kan nu ikke komme videre , heller ikke indtaste noget.

Jeg har prøvet at lade telefonen ligge i 20 min , men der står stadig det
samme.
Hvad er der galt?

MVH
John

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 23-07-02 20:24

Går ud fra at den kode du har fået fra Orange - skal du indtaste mens Orange
sim-kortet sidder i for at låse den op
når du prøver at un-locke en Orange kode på et Sonofon sim tror jeg det går
galt - prøv at sætte det andet kort i - bare et forslag!

Fra : holgersen

Dato : 23-07-02 20:53

"(2791) Peder" <peder.hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
går
> galt - prøv at sætte det andet kort i - bare et forslag!

Hej igen
Har lige prøvet ovenstående , men der kommer telefonen bare og beder om
simkoden , har prøvet at taste operatørkoden ind i stedet , men det hjalp
heller ikke.
men tak for svaret

Her er en kopi af hvad orange skrev:

"Du skal isætte simkortet fra den anden teleoperatør. Så står der indtast
specialkode i displayet. Her taster du 17872141 og trykker på OK."