/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
+/- om TL1000 ?!
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 23-07-02 16:03

Hej NG

Jeg overvejer kraftigt at bytte min RF600R ud med en brugt TL1000. Om det
skal være en S- eller R-model ligger stadig åbent.

Jeg hælder klart mest til det sportslige altså R, men S - modellen er det
billigere !!! Hvor stor er forskellen på de to modellers køreegenskaber,
komfort osv...

Jeg også gerne høre lidt om gode og dårlige erfaringer, evt ting man skal
være særlig opmærksom på ved brugtkøb (hvad som helst) gerne om begge
modeller

På forhånd tak


Thore Jensen
RF600R - snart på aftægt..forhåbentlig



 
 
Jørgen Winther (23-07-2002)
Kommentar
Fra : Jørgen Winther


Dato : 23-07-02 16:05


"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> wrote in message
news:3d3d6f8c$0$13931$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg overvejer kraftigt at bytte min RF600R ud med en brugt TL1000. Om det
> skal være en S- eller R-model ligger stadig åbent.

> Jeg også gerne høre lidt om gode og dårlige erfaringer, evt ting man skal
> være særlig opmærksom på ved brugtkøb (hvad som helst) gerne om begge
> modeller

S-modellen bliver beskyldt for diverse elendige egenskaber, og holdt da
heller ikke længe på markedet. R-modellen bliver generelt beskrevet som en
rigtig god maskine, dog muligvis med tendens til olieforbrug (nogle siger
så, andre at det ikke passer!).

--
Jørgen





Michael Kristensen (23-07-2002)
Kommentar
Fra : Michael Kristensen


Dato : 23-07-02 22:48


> S-modellen bliver beskyldt for diverse elendige egenskaber, og holdt da
> heller ikke længe på markedet.

Er den ikke tilbage på det danske marked i år?



Morten Dybdal (24-07-2002)
Kommentar
Fra : Morten Dybdal


Dato : 24-07-02 10:40

Jørgen Winther wrote:

>
>
> S-modellen bliver beskyldt for diverse elendige egenskaber, og holdt da
> heller ikke længe på markedet. R-modellen bliver generelt beskrevet som en
> rigtig god maskine, dog muligvis med tendens til olieforbrug (nogle siger
> så, andre at det ikke passer!).
>

Det var vist mest det en flok englændere der væltede og kastede skylden
på maskinen, istedet for deres mangelfulde køreundervisning. Men iøvrigt
imødegik Suzuki kritikken ved at ændre på den året efter. (en styrdæmper?)




--
Morten Dybdal



SmaRTrxxv (24-07-2002)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 24-07-02 15:46


"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> skrev i en meddelelse
news:3D3E75DE.7030200@REMdm-data.dk...
> Jørgen Winther wrote:
>
> >
> >
> > S-modellen bliver beskyldt for diverse elendige egenskaber, og holdt da
> > heller ikke længe på markedet. R-modellen bliver generelt beskrevet som
en
> > rigtig god maskine, dog muligvis med tendens til olieforbrug (nogle
siger
> > så, andre at det ikke passer!).
> >
>
> Det var vist mest det en flok englændere der væltede og kastede skylden
> på maskinen, istedet for deres mangelfulde køreundervisning. Men iøvrigt
> imødegik Suzuki kritikken ved at ændre på den året efter. (en
styrdæmper?)
>
>
Jeg har bestemt mig for at det skal være en s-model jeg vil have. Det har
jeg gjort efter at have prøvet begge modeller og til min store forbavselse
opdaget at det er S-modellen som er klart den sjoveste og mest ekstreme..

Og der skal nogle ordentlige råberør på

Thore



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408649
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste