bare en test
Fra : Jens Bjargum

Dato : 23-07-02 13:04

dette er bare en test

Fra : Jens Bjargum

Dato : 23-07-02 13:05

Undskyld... men jeg har bare haft en del problemer med at poste noget. Jeg
har forsøgt at svare på et indlæg i 2 dage, men der sker intet.

Fra : Kevin & Tina

Dato : 23-07-02 13:22

Prøv at poste I: dk.internet software mail news outlook express i stedet så
er der sikkert nogle der kan hjælpe dig
vh kevin

Fra : Jens Bjargum

Dato : 23-07-02 13:28

Jeg fik det tilsyneladende til at virke nu... Der er bare ét indlæg som jeg
ikke kan svare på, men alle andre går det fint med.

Jens