QP5 pro player i QT6
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-07-02 13:01

jeg ved den ikke er helt fin i kanten, men dem der har en pro licens
til v5 og er irriteret over at de skal betale for en ny v6 licens, kan
bruge den gamle player under v6. Bare husk at lave en kopi af v5
playeren (i en anden mappe), inden i opgraderer til v6.

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Jesper

Dato : 23-07-02 19:03

> [...]
> bruge den gamle player under v6. Bare husk at lave en kopi af v5
> playeren (i en anden mappe), inden i opgraderer til v6.

Den gik med QT 2.5 player, men jeg er ikke sikker på at den går med
nyere versioner af playeren og 2.5 playeren duer selv sagt ikke i X.

Men de fleste (hvis ikke alle!) pro funktionerne er tilgængelige via
Applescripts og det står naturligvis alle frit for at benytte sig af,
det er der intet ufint i kanten ved.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-07-02 22:59

On Tue, 23 Jul 2002 20:02:48 +0200,
Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Den gik med QT 2.5 player, men jeg er ikke sikker på at den går med
> nyere versioner af playeren og 2.5 playeren duer selv sagt ikke i X.

Den _går_ skam også med QT5 palyeren under Mac OS X, sålænge man har
en v5 licens Ellers havde jeg ikke postet det.

> Men de fleste (hvis ikke alle!) pro funktionerne er tilgængelige via
> Applescripts og det står naturligvis alle frit for at benytte sig af,
> det er der intet ufint i kanten ved.

Det jeg oftest bruger er noget så simpelt som fuldskærmsvisning.

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 23-07-02 23:29

> Det jeg oftest bruger er noget så simpelt som fuldskærmsvisning.

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan får du Quicktime til at lave det
uden en pro licens? (Opskrift efterlyses)

Måske der var et sted på verdensvævet man kunne finde disse
applescripts?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-07-02 23:46

On Wed, 24 Jul 2002 00:28:42 +0200, Nicolai Brandt <nicolai@robra.dk>
wrotet:

> Måske et dumt spørgsmål, men hvordan får du Quicktime til at lave det
> uden en pro licens? (Opskrift efterlyses)

Jeg har muligvis udtryk mig lidt vaegt.

Jeg har en licens til v5, efter opgradering til v6 kan den ikke
bruges i v6 playeren, men den kan stadig bruges i v5 playeren (som jeg
flyttede inden jeg opgraderede)

Fra : Michael Holm

Dato : 24-07-02 10:00

> [...]
>
> Jeg har en licens til v5, efter opgradering til v6 kan den ikke
> bruges i v6 playeren, men den kan stadig bruges i v5 playeren (som jeg

jeg bruger stadig v6 beta, her virker min v5 pro licens gad vide om
dit trick mon også virker her ?
--
Michael
http://ki-aikido,homepage.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-07-02 10:35

On Wed, 24 Jul 2002 11:00:01 +0200,
Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> jeg bruger stadig v6 beta, her virker min v5 pro licens gad vide om
> dit trick mon også virker her ?

det er jo ikke lifgefrem nødvendigt, idet licensen gælder både v5 og
v6 beta. Velkommen hjem fra ferie - regnede det (meget)?

Fra : Michael Holm

Dato : 24-07-02 10:57

> det er jo ikke lifgefrem nødvendigt, idet licensen gælder både v5 og
> v6 beta.

det var også hvad jeg skrev jeg tænkte opdateringen fra v6 beta til
v6 ...

>Velkommen hjem fra ferie - regnede det (meget)?
Tak, aikido seminaret sluttede i torsdags, og regnen kom først til
Borrevejle Centret onsdag nat kl. 3:30 (der var vi på vej iseng, efter
den obligatoriske seminar-party
og torsdag til søndag var vi på spiddsen af sjællands Odde og der er der
altid godt vejr !
Tilgengæld går det lidt trægt med at få bygget hønsegården herhjemme,
når det regner som i mandags

Og så bliver man jo lidt træls, Offilline har endnu ikke lev. X-server
håber den kommer i næste uge

--
Michael
http://ki-aikido,homepage.dk

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 24-07-02 14:08

> [...]
>
> Jeg har en licens til v5, efter opgradering til v6 kan den ikke
> bruges i v6 playeren, men den kan stadig bruges i v5 playeren (som jeg

Nu er jeg med. Så når du skal se fuldskærmsvisninger bruger du 5'eren.
Det er ærgeligt at det ikke er tilgængeligt for ikke pro brugerne... Men
var der ikke en der nævnte noget med at man med applscript kunne
aktivere visse dele i QTpro?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk