Hvordan er det nu med Xnews...
Fra : Martin K

Dato : 23-07-02 12:18

Dav...

Jeg er begyndt at se lidt på Xnews til de binaere grupper. Og det er jo fint
nok. Det meste er i tråd osv. Men sagen er den, at nå jeg stater
programmet, viser den alle trådene foldet ud. Og det er et helvede at sidde
at folde dem alle sammen ind igen manuelt. Er der ikk et eller andet trick,
så de altid er 'foldet sammen', når man starter. Derefter kan man jo så
vælge at folde de tråde ud man nu har interesse i..

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-07-02 12:41

Hej Martin K, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er der ikk et eller andet trick, så de altid er 'foldet sammen',
> når man starter.

Ctrl+F1 (som er Setup) -> Display-fanen
Øverst tv. er der en sektion med "Sorting and treading". Her fjerner du
fluebenet med at den automatisk skal folde tråde ud.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Martin K

Dato : 23-07-02 12:48

Rudi Stegen wrote:
> Ctrl+F1 (som er Setup) -> Display-fanen
> Øverst tv. er der en sektion med "Sorting and treading". Her fjerner
> du fluebenet med at den automatisk skal folde tråde ud.

Takker for hjælpen... Det hjalp gevaldigt på overblikket

--
Martin K

Fra : Dino

Dato : 23-07-02 13:19

Den 23-7 2002 skrev Martin K i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> ikk et eller andet trick, så de altid er 'foldet sammen', når man
> starter. Derefter kan man jo så vælge at folde de tråde ud man nu har

Først i Groups.ini, tilføj

[.]
ExpandAllThreads=0
continue=1