Michelin dæk
Fra : Luffe

Dato : 23-07-02 11:56

Hej alle

Så er det tid til dækskifte. Bagdækket er blevet træt i rillen, og vil gerne
på pension. Jeg plejer at køre på Michelin. Men hvad skal det hedde i dag ?
Deres "sports" model hed engang Hi-sport og så kom vist Pilot-sport (bedre i
regnvejr). Er der kommet noget nyt og smart ?
Det skal sidde på en Ducati 900SS (170/55)

Mvh Søren

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-07-02 12:25

"Luffe" <luffeguffe@net.dk> writes:

> [...]
> Deres "sports" model hed engang Hi-sport og så kom vist Pilot-sport (bedre i
> regnvejr). Er der kommet noget nyt og smart ?

Ikke fra Michelin - Michelin har også Pilot Race (anbefales ikke på
gaden) og er kommet i år med Pilot Road, som vistnok skulle være
afløser til MacAdam..

Metzeler har Sportec M1 og Rennsport, men Pilot Sport bør være alt
rigeligt på gaden.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ksa

Dato : 23-07-02 15:06

Jeg har et Pirelli mtr02 180/50 på min Duc.900SL
og er meget tilfreds. Kørte også med 170/55 før men ,kan ikke mærke forskel
på om det er 170 eller 180.

Ksa