Skærme
Fijala 3554
viewsonic p70f går i offmode
Fra : Quazimodo

Dato : 23-07-02 11:12

Hejsa alle:)

Nu har jeg lige skimmet diverse viewsonic tråde og kan se at der er mange
der har samme problemer som jeg.
Dvs. skærmen buer lidt nedad på midten i toppen af billedet, rødt skær på
ikoner visse steder på skærmen, fedtfingre der ikke er til at fjerne pga
antiglarecoating.

Men jeg har et andet problem og det er at skærmen beslutter sig for at gå i
offmode/standby på de mystiske tidspunkter..det kan f.eks være når jeg
quiter et program?!?. Jeg kan kun få liv i den igen ved at lave en
koldstart.
Er der nogen der har været ude for dette, som kan hjælpe mig?

Apropos fedtfingre og antiglarecoatingen...hvad skal jeg bruge til at rense
den med?...jeg kan se i manualen at det ikke må indeholde ammoniak el.
alkohol.

På forhånd tak

mvh Quazimodo