Et lille spørgsmål
Fra : Michael

Dato : 23-07-02 10:48

Hej med jer!

Jeg vil lige høre om noget. Man kan købe de der mavebænke i diverse
sportsbutikker til omkring 400-500 kr til ha derhjemme under sengen eller
lign. og så lige folde ud når der skal trænes. Men er de pengene værd? Og
giver de nogen resultat?? Indtil videre roder jeg bare rundt på gulvet, og
det virker da nogen lunde, men jeg vil gerne gøre noget andet, hvis det
giver bedre resultat!

Nogen der har erfaring med noget?

Mvh
Michael

Fra : Thomas E

Dato : 23-07-02 11:10

Hejsa Michael. Jeg købte en proteus i Harald nyborg for 300kr tror jeg. Den
virker okay. Men kvaliteten på "skindet" er ikke den bedste.
Den er klart bedre for ryggen end at ligge på gulvet. Synes bare man skal
hæve den helt op i øverste stilling før det giver noget. Og så bliver den
lidt ustabil og du kan generelt tage flere mavebøjninger på bænken end du
kan på gulvet. Håber du kan bruge det til noget. Ellers er der vel et par
guruer herinde som kan

Thomas E

Fra : izeqb

Dato : 23-07-02 13:58

On Tue, 23 Jul 2002 11:47:38 +0200, "Michael"
> [...]

>det virker da nogen lunde, men jeg vil gerne gøre noget andet, hvis det

Jeg har faktisk sådan en til salg.
Eller dvs. det er min kærestes men hun bruger den ikke.

Den er helt ny, aldrig åbnet osv.

MVH.
Hjalte, Ballerup

MVH.
Hjalte

Fra : Michael

Dato : 23-07-02 23:42

"izeqb" <isak@city.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har faktisk sådan en til salg.
> Eller dvs. det er min kærestes men hun bruger den ikke.

> [...]

Hej Hjalte

Er det sådan at vi kan maile privat, da køb salg er en helt anden gruppe! :)

Men lige hurtigt, hvad koster den?

Mvh
Michael

Michael_hopla@hotmail.com