er labels droppet i OS X ?
Fra : walther

Dato : 23-07-02 10:26

Eller er det mig der ikke kan finde dem???

De kunne ellers lige være smarte til at vælge hvilke mapper der skal
backes up!

tak,
walther

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-07-02 11:06

On Tue, 23 Jul 2002 09:25:48 GMT, walther <walther_hansen@hotmail.com> wrote:

> Eller er det mig der ikke kan finde dem???
>
> De kunne ellers lige være smarte til at vælge hvilke mapper der skal
> backes up!

ja de er væk i finder (men stadig understøttet i filsystsemet)

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : walther

Dato : 23-07-02 12:50

In article <0r9jha.c25.ln@g4.reippuert.dk>,

> ja de er væk i finder (men stadig understøttet i filsystsemet)

Kan man tilgå dem uden om finder, eksempelvis via en terminal eller
program?

tak,
walther

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 23-07-02 13:21

walther <walther_hansen@hotmail.com> wrote:

> In article <0r9jha.c25.ln@g4.reippuert.dk>,

> Kan man tilgå dem uden om finder, eksempelvis via en terminal eller
> program?

SNAX kan bruge labels. SNAX ligner faktisk ret godt det gamle os 9. Der
følger en del funktioner med. Men om det kan bruges i dit tilfælde ved
jeg ikke.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk