Shakira - Underneath Your Clothes - Tekst ~
Fra : Dan

Dato : 23-07-02 08:36

Hej.

Sidder om mangler tekst filen til sangen Underneath your clothes med
Shakira, er der nogle der har den, eller ved hvor man kan finde den...

Mvh
Dan...

Fra : Thomas

Dato : 23-07-02 09:08

http://www.shakiraheaven.com/laundryservice.htm#002

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Dan

Dato : 23-07-02 12:02

Mange mange TAK Thomas.
Dejligt der findes folk som dig, og en kanon hurtig service...

Mvh
Dan...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-07-02 12:40

In news:dk.kultur.musik "Dan" <digi@pc.dk"remove"> wrote:

>Sidder om mangler tekst filen til sangen Underneath your clothes med
>Shakira, er der nogle der har den, eller ved hvor man kan finde den...

Nu har du fået svar, men faktisk er det ret enkelt at finde teksterne
til næsten en hvilen som helst sang (især til noget så populært som
Shakira). Du kan bare gå ind på Google og søge på følgende:
Kunsternavn, sangnavn og ordet "lyrics". I dette tilfælde ville det
blive: "shakira underneath your clothes lyrics" (uden gåseøjne). Det
ville så give dig følgende resultater:
<http://www.google.com/search?q=shakira+underneath+your+clothes+lyrics>

Det er ikke fordi jeg har noget imod at du spørger, men det vil
unægteligt gøre det en del nemmere for dig selv i fremtiden.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Dan

Dato : 24-07-02 10:08

Tak Lars.

Det er en fed ting at vide, i fremtiden, så endnu engang mange tak

Mvh
Dan...