IBM PC Server 325
Fra : Ole Augustinus

Dato : 22-07-02 21:10

Hallo

Er der nogen der kan hjælpe mig.
Jeg vil install Windows 2000 Prof på den, MEN
jeg får en fejl der hedder : unexpected kernel mode trap

Maskine:
   IBM PC server Model 8639 - ESV
   Pentium Pro 200 MHz x 2
   Ram 256 MB ECC
   HDD IBM SCSI 2.49 GB x 2 eller IBM 9.1 GB SCSI
   jeg har prøvet alle 3 HDDer

Hvad skal jeg gøre, udover at slå den med en stor hammer
--

Ole Augustinus
Svendborg

Fra : pgr

Dato : 23-07-02 07:29

"Ole Augustinus" <ole@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pentium Pro 200 MHz x 2
> Ram 256 MB ECC
> HDD IBM SCSI 2.49 GB x 2 eller IBM 9.1 GB SCSI

Jeg har et forslag.

Jeg havde et lignende problem, som jeg fik løst ved at installere et
minimalt DOS, så maskinen kunne boot fra harddisken. Derefter kørte jeg
Winnt.exe i mappen I386 fra Win2000 Pro CD - som kopierede alle
installations filer nede på harddisken før installationen begyndte - så
kørte installationen igennem uden fejl.

Håber det løser problemet.
--
MVH

Paul Graham Robson

Axapta udvikler / IT-Medarbejder

Fra : Ole Augustinus

Dato : 23-07-02 10:04

In article <ahit2u$q58$1@sunsite.dk>, pgr@tridon.dk says...
> [...]
> Winnt.exe i mappen I386 fra Win2000 Pro CD - som kopierede alle
> installations filer nede på harddisken før installationen begyndte - så

Det har jeg prøvet uden held Dos 6.2
--

Ole Augustinus
Svendborg

Fra : pgr

Dato : 23-07-02 12:55

> In article <ahit2u$q58$1@sunsite.dk>, pgr@tridon.dk says...

Prøv at slå forskellige ting fra i cmos - især virusbeskyttelse.

Fra : Ole Augustinus

Dato : 23-07-02 13:14

In article <ahjg5b$ctl$1@sunsite.dk>, pgr@tridon.dk says...
> Prøv at slå forskellige ting fra i cmos - især virusbeskyttelse.
>
> --
Jeg har fået løst problemet.
alle kort ud install 2000 et kort ind af gangen.
Nu virker den

Tak for hjælpen
--

Ole Augustinus