Udstødningspakninger til XJ600S
Fra : Thomas Hvalsø Sørens~

Dato : 22-07-02 19:22

Da jeg for tiden arbejder et sted, hvor jeg har adgang til
højtemperaturpakninger, kunne det være oplagt, selv at skære 4
udstødningspakninger til min XJ600S. Jeg vil derfor gerne vide, om der er
nogen, som kender dimensionerne på udstødningspakninger (- mellem cylinder
og forrør) til en Yamaha XJ600S Diversion '96.

M.v.h.

Thomas Hvalsø
mr-whalesea@anarki.dk

Fra : Jens Bering

Dato : 22-07-02 21:04

"Thomas Hvalsø Sørensen" <mr-whalesea@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen, som kender dimensionerne på udstødningspakninger (- mellem cylinder
> og forrør) til en Yamaha XJ600S Diversion '96.

Nej, men jeg mener at kunne huske at jeg i 1998 gav ca en 100-lap for fire
styk ifm med montering af en 4 i 1-pottte (købt hos Dyels MC i Vejby) på min
XJ 900 F...

Husker dem som konus-formet og ikke særlig "gør det selv-selv"-egnet til
hjemmesløjd!

Mvh

JB