Ethernet pcmcia/pccard til PowerBook 5300c~
Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 22-07-02 19:26

Skal have mac driver support til system 7.5.3

hvad vil I anbefale ???

gerne være så almindelig at det også understøttes i mklinux.
Det sidste er det ikke et krav....

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-07-02 20:04

On Mon, 22 Jul 2002 20:25:39 +0200,
Nicolaj Christensen <nic@post4.tele.dk> wrote:

> gerne være så almindelig at det også understøttes i mklinux.
> Det sidste er det ikke et krav....

er der overhovedet PMCIA understøttelse i mklinux?

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 22-07-02 22:12

Godt spm.
men så blot noget der virker i os 7.5.3

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-07-02 01:04

Nicolaj Christensen <nic@post4.tele.dk> wrote:

> Godt spm.
> men så blot noget der virker i os 7.5.3

Hvad er det, du vil have? Et nyt kort? Jeg bruger selv et Farallon
ethernetkort i min. Der er driver med, der lige præcis kræver System
7.5.3. Men det købte jeg jo i 1998, da jeg skulle lave en forbindelse
til min dengang nye iMac. Jeg tvivler på, at man kan få et kort i dag,
hvor driveren kun kræver så gammelt et styresystem. Alene det, at
driveren til mit kort er på en diskette, ville jo ikke gå i dag.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Nicolaj Christensen