Fraflytning af lejlighed
Fra : Anders S..

Dato : 22-07-02 19:15

Hvad sker der når nu jeg nægter at betale for noget ejendoms inspektøren ( i
boligforeningen) syntes skal udskiftes efter syn af min gamle lejlighed.
der er nogle ting som han har skrevet på som udskiftning af badeværelse dør
den er bare gammel og slidt efter 35 år uden udskiftning. udskiftning af en
stikkontakt som han mener at der har været ild i indefra. rep. af vindue som
ikke kan kippe ordenligt. viseværten ordnede vinduet i 99 og og sagde at nu
kunne det ikke blive bedre. udskiftning af vindueskarm. ( som de ikke fandt
nødvændig at skifte da vik fik nye vinduer i i 98). rep. af pladen hvor
køleskabet har stået er der trykmærker i da den også er gammel.
hvordan forholder jeg mig nu da jeg mener at disse ting skyldes alder og
ikke vil betale for det.

MVH
Anders

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-07-02 19:33

"Anders S.." <webmaster@sikker-surf.remove.dk> skrev...
> Hvad sker der når nu jeg nægter at betale for noget ejendoms inspektøren
( i
> boligforeningen) syntes skal udskiftes efter syn af min gamle lejlighed.

Hvis du gør indsigelser - inden tidsfristen for dette (14 dage) - så må
udlejer indbringe sagen for huslejenævnet, som så tager stilling til, om du
skal betale eller ej. Det kan tage noget tid, men det kan være værd at vente

Mvh. Camilla