Jep - så er der foretaget markante
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-07-02 19:10

Jeg ville sætte stor pris på kommentarer til bruger venlighed,
stavefejl, mangler og deslige.

Fåk designet - det bliver ikke ændret.

http://www.gylling.net/macsoup/

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 22-07-02 22:35

> Jeg ville sætte stor pris på kommentarer til bruger venlighed,
> stavefejl, mangler og deslige.
>
> Fåk designet - det bliver ikke ændret.
>
> http://www.gylling.net/macsoup/

Umidelbart er det godt. Fine og forståelige beskrivelser. Designet er
måske ikke det helt store. Jeg synes de røde klodser er meget røde og
lidt for store, ikke mindst fordi din tekst er meget lille. Menu messigt
er det faktisk lidt irriterende. Man kommer i tvivl, er det klodserne
eller teksten jeg skal trykke på?

Jeg synes man skulle tænke lidt mere på hvem der er publikummet til
vejledningen, og så lige overveje om man ikke skulle benytte den danske
oversættelse af programmet til illustrationer? Når nu de fleste
"almindelige" macbruger i dk benytter det danske OS. Jeg ville gerne ha'
lavet billerdene men er desværre (i forhold til dette) gået over til X
versionen.

Generelt synes jeg teksten er for lille. Og så er der en fejl på siden
"how-to-get-started.html" Det nederste tekst del er større (og bedre)
end alt andet. Og en mulig sprogbøf på side 1 næst nederste afsnit: "Det
findes der et andet smart program, som kan det og det tager vi en anden
gang." Muligvis et lille til ville gøre underværker: "Til det findes der
et andet smart program, som kan det og det tager vi en anden gang." Hvis
det er ligemeget kan du også bare lade det stå

Den eneste virkelige store mangel er at du ikke nævner at der findes en
version til OS X. Og ja, den er stadig i beta men den fungere jo' ganske
fint. Evt. lige nævner det kort på forsiden eller bagsiden?

Næste projekt er vel at lave en udvidet macsoup, hvor man får beskrevet
alle de ekstremt dejlige tastatur kommandoer

Siderne er læst på en Beige PM266/MT med Omniweb 4.1

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-07-02 23:25

> Fåk designet - det bliver ikke ændret.

har du glemt at købe blomster?

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?