Hold kæft hvor det regner ...
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-07-02 16:48

.... men det giver mig jo lige anledning til igen at anbefale Rukka

Godt 80km i det her vejr (incl en 30cm dyb "sø") kan næsten ikke kaldes for
en fornøjelse - men så er det godt at de 60km er arbejde

/A

Fra : Jørgen Winther

Dato : 22-07-02 17:17

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:ahh95e$b5m$1@sunsite.dk...
> [...]
for
> en fornøjelse - men så er det godt at de 60km er arbejde

Nu blæser det jo efterhånden også ret pænt, og så er den sidste fornøjelse
ved at kære da næsten gået fløjten!

Vi må da håbe, det bliver bedre i morgen...

--
Jørgen

Fra : RacerNiels

Dato : 23-07-02 08:05

ja tak..

http://www.berlingske.dk/artikel:aid=201244/

Niels *surmulede en hel dag over vejret*