Louis-katalog
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 22-07-02 16:17

Hej,

Er der nogle der ved hvor i Danmark man kan få fat i kataloget for
louis.de - jeg har nemlig ikke lyst til at betale 10 euro for at få det
sendt...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-07-02 16:25

> Rasmus
> Er der nogle der ved hvor i Danmark man kan få fat i kataloget for
> louis.de - jeg har nemlig ikke lyst til at betale 10 euro for at få det
> sendt...

Hvis du kommer i nærheden af Søborg eller Valby kan du få et af mig ...
Tilbudet gælder også andre men Rasmus står først i køen hvis han vil
have det.

/A - I flytterod og katalogerne skal også snart pakkes pænt ned

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-07-02 16:55

> Re: Louis-katalog

Går til Rasmus

/A

Fra : uffe.j

Dato : 23-07-02 22:05

Jeg har bestilt det på deres hjemmeside og jeg har aldrig fået nogen
opkrævning.

Fra : Jens Bering

Dato : 26-07-02 19:11

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Har i dag modtaget min shoei Interspector (sparet ca 1500 dkk) - jeg
modtog termokande, og vindues-visir-visker plus porno-blad i gave fra Louis
(det er sku for popsmart!)

Du kan absolut ikke bruge kataloget til noget - det er alene tøj og
popusstyr der reklameres for!

JB