BMW R 650?
Fra : Lasse Petersen

Dato : 22-07-02 16:16

Er der nogle som kender til denne gamle bmw model. det er en gammel
militær model fra 89.. Jeg ved ikke hvor meget den har kørt,,, og hvor
mange krafter har den??
Hilsen Lasse
xs 400

Fra : Asger Steffensen

Dato : 22-07-02 16:43

"Lasse Petersen" <l@petersen.tc> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som kender til denne gamle bmw model. det er en gammel
> militær model fra 89.. Jeg ved ikke hvor meget den har kørt,,, og hvor
> [...]
Militær udgaven er droslet til 28 hk, og det er vist ikke sådan lgie at
fjerne. Der har været en tråd om det tidligere. Prøv at søge på google.

Asger
ZX-10

--
In 2001, 89% of all statistics are made up on the spot. This is up by 45%
from 2000.

Fra : Anders R. Hansen

Dato : 22-07-02 22:07

> Er der nogle som kender til denne gamle bmw model. det er en gammel
> militær model fra 89.. Jeg ved ikke hvor meget den har kørt,,, og hvor
> mange krafter har den??

Hvis du finder ud af noget er jeg også interesseret. Jeg kan imidlertid sige
at den har 27 heste - noget med en tysk forsikringsgrænse!

Mvh.
Anders

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-07-02 22:38