Er der nogen her der sælger trådløst netvæ~
Fra : Mchael Fray

Dato : 22-07-02 15:02

.... og som gerne vil have lidt gratis trafik ?

Mit firma har forhandlet trådløst netværk, men gør det ikke mere. Vi har i
stedet valgt at satse på det vi er bedst til.

Derfor har vi nu nedlagt siderne med trådløst netværk. Men fordi vi har
nogle gode placeringer på stort set alle de danske søgemaskiner, kommer der
stadig en hel del surfende forbi.
Så hvis der er nogen her der sælger trådløst netværk, vil jeg gerne sende
alle hits'ene videre til dig / jer.

Det eneste jeg vil have, er et link på din / jeres hjemmeside...det er vel
ok.

Skriv eller ring på 70 22 42 20, hvis det har interesse.

Mvh

Michael Fray
LinkUp.dk