det er egentligt sjovt (Letigen!)
Fra : Nullergøj

Dato : 22-07-02 12:54

Hver gang jeg bruger letigen, er det som om, min krop efter et par uger,
"går i stå" og når jeg så slutter med pillerne, tager jeg LYNhurtigt på, har
i andre de samme erfaringer???????????

Jan

Fra : Iben Kirja Lindstrøm~

Dato : 24-07-02 11:26

Hej Jan

Ja... Dén erfaring har jeg også gjort!
Og som om det i sig selv ikke er nok, så har jeg også måttet konstaterer at
det for hver gang Letigen blandes ind i "projekt-tab-dig" bliver sværere og
sværere - for ikke at sige umuligt - at få de små vidunderpiller til at
virke!

Så mit råd til dig er - STOP MED LETIGEN.
De er kun en stakåndet løsning på et problem vi bliver nød til at behandle
helt anderledes! Nemlig ved en livsstilsændring...
Og nu er det så jeg vist hellere må se at stoppe inden jeg kommer rigtig
godt i gang ... For jeg er bestemt ikke den rette til at prædike om
livsstilsændring mm.
For py-ha det er en svær een! Selv er det ikke rigtig lykkedes for mig -
endnu! Men jeg håber det kommer.

IbenKirja

Fra : Nullergøj

Dato : 24-07-02 23:10

JEG er begyndt at lave en livsstilsændring, laver sund og god mad hjemme,
har droppet ungkarleideerne, som McDonalds, og alt det "løse", jeg træner og
cykler og nu en måned efter, begynder jeg at mærke og se resultater, men
husk nu, når du motionerer, der skal SVEDES...... og helst i 40
minutter....... Knus Jan.........
"Iben Kirja Lindstrøm Sindholt" <sindholt@post11.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d3e80ad$0$11802$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...