"Blå skærm" på N6310i - den frøs.
Fra : Alex Tiedemann

Dato : 22-07-02 11:22

Hejsa,

Har lige oplevet at min N6310i frøs og al tekst forsvandt fra
displayet, da jeg var ved at slette en statusrapport, samtidigt med at
endnu en statusrapport var på vej.
Tænd og sluk af telefonen var eneste udvej.

Har nogen af jer oplevet, at 6310i'eren fryser på samme måde ?

--
Mvh.
Alex T.

Fra : Thomas

Dato : 22-07-02 12:53

"Alex Tiedemann" <XatiX@Xpolsas.dkX> skrev i en meddelelse
> [...]
> endnu en statusrapport var på vej.
> Tænd og sluk af telefonen var eneste udvej.
>
> Har nogen af jer oplevet, at 6310i'eren fryser på samme måde ?

Har oplevet samme fænomen på min 6510... ingen idé om hvad det er...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Martin Hansen

Dato : 22-07-02 15:37

> Har oplevet samme fænomen på min 6510... ingen idé om hvad det er...

Jeg har også oplevet det på min 6510, jeg fik lavet en software opdatering,
så jeg nu har V04.06 18-06.2002, siden den dag har den ikke gjort det.

Måske en potentiel løsning på problemet..?!

Martin

Fra : Thomas

Dato : 22-07-02 16:28

"Martin Hansen" <martinspam@spammrhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har også oplevet det på min 6510, jeg fik lavet en software
opdatering,
> så jeg nu har V04.06 18-06.2002, siden den dag har den ikke gjort det.
> Måske en potentiel løsning på problemet..?!

Det er muligt, kan se at jeg kører med version 04.05, tak for tippet

Fra : Claus Christiansen

Dato : 24-07-02 17:39

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in

> [...]
> opdatering,
>
> Det er muligt, kan se at jeg kører med version 04.05, tak for tippet

Min 6310 (ikke i) gør det også en gang imellem, dog har det hjulpet en
del på fejlfrekvensen at få den opdateret til 4.20, men helt væk - nej

Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>

personal: http://www.bigfoot.com/~kruc/; pythia: http://www.pythia.dk
"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso (1881-1973)

Fra : BirdDog

Dato : 26-07-02 18:52

min 6310 gjorde det konstant til sidst. inden for de sidste 10 dage har den
været til rep. 4 gange.(de har skiftet kompiunenter osv.) Gik idag op og
brokkede mig til der hvor den er købt, og fik så en split ny 6310i :) og
den har software version 4.07 så måske skulle du opdatere alligvel...

Frank