Erfaringer med uspecificerede hotel/rejser~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 22-07-02 11:19

Det er fristende....men kan det anbefales ? Jeg er specielt interesseret i
(dugfriske) erfaringer fra Spies, Ving eller Startour rejser.

Fra : Christian Lyng

Dato : 22-07-02 14:13

prøv www.tyrkieteksperten.dk der er også specificeret hoteller, samt det er
billigt!.

--

Christian Lyng

'Lighed for alle,ingen er født til at lede et land,-længe leve republikken
Danmark.'

Fra : Giro

Dato : 22-07-02 21:21

> 'Lighed for alle,ingen er født til at lede et land,-længe leve republikken
Yep,

Og nu har "vi" lige fået en ekstra "Prins", som med garanti skal have en
masse penge af de midler, som vi almindelige mennesker betalet til det, vi
opfatter som fælles bedste. Og ikke til latterlige personers frihjul !.

Fuck den idiotiske ide om at alle danske skal betale penge til fødte
idioter. ( Og er de ikke idioter, så lad dem tjene deres pemge selv. )

Mvh

Bo

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-07-02 11:09

"Giro" <Please@nospam.dk> wrote in message

Og hvad har det så med dk.fritid.rejse at gøre?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-07-02 14:35

"Thomas Pedersen" <tbp@intercity.dk> writes:

> Det er fristende....men kan det anbefales ? Jeg er specielt interesseret i
> (dugfriske) erfaringer fra Spies, Ving eller Startour rejser.

Mine svigerforældre var på Rhodos med Spies i starten af sommerferien
og bortset fra at der var rimelig mange ungdomsfælder, så var de
ganske tilfredse da de kom hjem. Det var en god lejlighed og de var
glade.

Mvh Trine, som grundet sygdom ikke må komme over grænsen i år!

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-07-02 06:14

> [...]
> og bortset fra at der var rimelig mange ungdomsfælder, så var de
> ganske tilfredse da de kom hjem. Det var en god lejlighed og de var

Hvad er det for nogle fælder man lægger ud for ungdommen på Rhodos?

Claus

Fra : Johnny Tranholm Niel~

Dato : 23-07-02 17:50

Vi har rejst uspecificeret 5 gange og der har ikke været noget at klage
over. For 3 år siden bestilte vi rejsen til Rhodos og det har klart været
den dårligste indkvartering vi har prøvet. Vi klagede, ligesom vores naboer
dernede, og fik 400 kr. tilbage pr. snude.

Hilsen Lotte