email notification
Fra : kasper

Dato : 22-07-02 11:20

Hej ng.
Kan man ikke sætte veritas bakup exec til at sende en email til en
bestemt adresse når der opstår fejl i backuppen?

Mvh. Kasper Lund
It Partner Danmark
Vævergangen 22c
2690 Karlslunde

Fra : Bo Simonsen

Dato : 22-07-02 12:17

On Mon, 22 Jul 2002 12:20:17 +0200, kasper wrote:

> Kan man ikke sætte veritas bakup exec til at sende en email til en
> bestemt adresse når der opstår fejl i backuppen?

Hvad har det med IT-sikkerhed at gøre?

--
/Bo

Highway MailService (2:236/100) - http://fido.geekworld.dk

Fra : kasper

Dato : 22-07-02 14:44

On Mon, 22 Jul 2002 13:16:35 +0200, Bo Simonsen <paltas@geekworld.dk>
wrote:

>Hvad har det med IT-sikkerhed at gøre?
backup - det er da sikring af data. Hvis du en anden gang ikke kan
svare på et spørgsmål kan du så ikke bare vælge at overse det?

Fra : Bo Simonsen

Dato : 22-07-02 21:59

On Mon, 22 Jul 2002 15:43:51 +0200, kasper wrote:

> backup - det er da sikring af data. Hvis du en anden gang ikke kan svare
> på et spørgsmål kan du så ikke bare vælge at overse det?

Jeg troede du ramte uden for kanalens formål, undskyld.

Fra : Peter Henriksen

Dato : 22-07-02 19:34

kasper wrote:

> Kan man ikke sætte veritas bakup exec til at sende en email til en
> bestemt adresse når der opstår fejl i backuppen?

Jeg syntes jeg kan huske at Novell versionen kunne sidst jeg havde fat iden,
så de andre versioner kan nok også...

Mvh
Peter

Fra : Kim Greve

Dato : 22-07-02 23:18

"kasper" <kl@itpdk.com> skrev i en meddelelse
> Hej ng.
> Kan man ikke sætte veritas bakup exec til at sende en email til en
> bestemt adresse når der opstår fejl i backuppen?

Jo, det kan man godt.

Du kan sætte den op til at sende mail ved flere hændelser. Jeg sidder ikke
ved serveren lige nu og jeg kan ikke lige huske hvordan og hvorledes...

Så vidt jeg husker skal du ind under Notifications... jeg kan ikke lige
huske under hvilken menu dette menupunkt er.

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Kim Greve.

Fra : Anders Lund

Dato : 24-07-02 20:03

Kim Greve wrote:

> Så vidt jeg husker skal du ind under Notifications... jeg kan ikke lige
> huske under hvilken menu dette menupunkt er.

Det er i menuen "Tools" og punktet hedder "Notification setup"

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/