Hvad funktion har dette i FrontPage2002? t~
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-07-02 10:04

1. Jeg ønsker at kunne gøre følgende i FrontPage 2002:

Have en række dispositionsmenuer/punkter såleds

overskrift
underpunkt 1
underunderpunkt 2
underunderpunkt 3

(som altså er forskudt fra hinanden)

Dernæst ønsker jeg at man kan gøre således at der til sidst blot
står

B:

overskrift

Ved at klikke på denne "overskrift" kan man få punkterne under
til at folde sig ud.

Det kan man tilsyneladende også i FrontPage, men kun, hvis man
vælger at forsyne alle punkterne med tal, bogstaver eller tegn.
Ifølge instruktionen i hjælpemenuen kan man højreklikke på det
over -eller underliggende punkt og så pludselig få en menu frem,
hvor der blandt andet står to interessante punkter i menuen:
Egenskaber for punktopstilling samt *Egenskaber for punkttegn*,
Hvad den sidste angår kan man tilsyneladende vælge at lade
punkterne fremtræde uden tal, bostaver eller tegn -men også kun
tilsyneladende - vælger man f.eks. den ramme, der kommer frem ved
at vælge "Egenskaber for punkttegn", hvor der ikke er angivet
nogle tegn til venstre for punktet, forsvinder muligheden for at
man kan lade undermenuen folde sig ud. Derfor virker det temmelig
overflødigt at den overhovedet er der, men mindre jeg har overset
noget.

Nogen, der har en forklaring?

2. Hvis man har et hyperlink, der er forkert, kan man markere
dette, højreklikke på det og finde et menupunkt, hvor der står
egenskaber for hyperlink. I den store boks, der kommer frem kan
man vælge forskellige muligheder, blandt andet en knap, der giver
muligheder for at "fjerne hyperlink". Men hver eneste gang jeg
aktiverer denne knap, forsvinder boksen - det synes jeg ikke den
plejer - det kunne jo være at man ville indtaste et nyt hyperlink
i stedet for det gamle - men som sagt: boksen forsvinder
øjeblikkelig.

Er det så mig, der husker forkert, at boksen altid forsvinder
eller er det en fejl, jeg har fået ved installationen af
programmet?

Arne H. Wilstrup

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-07-02 13:31

Se inline.

On Mon, 22 Jul 2002 11:04:13 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<ahw@_nospamahw.dk> wrote:

>1. Jeg ønsker at kunne gøre følgende i FrontPage 2002:
>
>Have en række dispositionsmenuer/punkter såleds

> [...]

Klik på indent knappen to gange når de skal forskydes.

> [...]
>plejer - det kunne jo være at man ville indtaste et nyt hyperlink
>i stedet for det gamle - men som sagt: boksen forsvinder

Hvis du ønsker at ændre linket så bare skriv et nyt link.
Ellers er funktionen som du ser at linket fjernes og dialogen lukkes.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-07-02 18:14

Jens Peter Karlsen wrote:
> Se inline.

> Klik på indent knappen to gange når de skal forskydes.

Tak!

> Hvis du ønsker at ændre linket så bare skriv et nyt link.
> Ellers er funktionen som du ser at linket fjernes og dialogen
> lukkes.

Jeg takker for svaret!

--
ahw