UnLock ved Ringkøbing ???
Fra : **TRADS**

Dato : 22-07-02 09:26

Hej
Hvem kan hjælpe mig med at unlocke en Nokia 3310 ??
Du skal bo omkring Ringkøbing da jeg er taget derover på Camping nu. (( I
søndervig ))
Er du manden til det ring venligst til mig... 61301301.
Prisen som andre tager er 50kr.

Henrik Olesen

Fra : Fischer

Dato : 22-07-02 10:28

Jeg tror du vil have mere held ved at prøve i:

*Fischer

Fra : SirPeter

Dato : 23-07-02 07:52

Hej Henrik,
Prøv at kigge skilte på landevejen imod Ringkøbing, a la Jordbær sælges /
Kartofler sælges / Zimmer frei
Måske er du heldig med et skilt: Nokia unlockes !

Iøvrigt er der mange badegæster, spørg dig frem (Ved ikke hvad det hedder på
tysk)

God ferie

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-07-02 12:50

On Tue, 23 Jul 2002 08:51:41 +0200, "SirPeter" <pas@city.dk> wrote:

>Iøvrigt er der mange badegæster, spørg dig frem (Ved ikke hvad det hedder på
>tysk)

Können Sie bitte ein nichtsdeutch mobilos geöffnen.

Ellers spørg en af de lokale:

Waaa, ka do æ log mi mobilos åp.

Ok, langt ude..

(Kommer selv fra Hvide Sande men har næsten glemt lokalsproget).

/Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk