The Tribe
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 22-07-02 08:51

Hejsa til alle

Jeg er ny her i gruppen, så bær over med evt begynder fejl *SS*

Er der nogen der ved om der kommer flere afsnit af serien The Tribe, der
kører/kørte på TV2?? Jeg så sidste afsnit i lørdags, og mener ikke at der
blev sagt noget om at der ikke kom flere afsnit, eller hvornår der evt
kommer nye.

VH Pernille

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 22-07-02 12:07

Dav,
Prøv at rette spørgsmålet til dk.medier.tv, der har de mere styr på den
slags. -chris

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 22-07-02 18:31

Tak
Jeg hopper straks derover. Jeg troede bare det var denne gruppe, da der stod
i beskrivelsen at gruppen handlede om film og serier.

VH Pernille der var på meget kort besøg i denne gruppe

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-07-02 10:16

"Pernille Lauridsen"
> Jeg hopper straks derover. Jeg troede bare det var denne gruppe, da der stod
> i beskrivelsen at gruppen handlede om film og serier.

Det burde der ikke. Dk.kultur.films beskrivelseslinje er "Film
og beslaegtede emner", og fundatsen forklarer, at tv-serier som
regel hører under tv-gruppen.
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.film

> VH Pernille der var på meget kort besøg i denne gruppe

Du er altid velkommen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk